Parerea ta conteaza, scrie-ne !
Managementul de criza
Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a imaginii publice, devine extrem de importanta putand anunta succesul sau esecul.
Trebuie sa stii, “depasirea dificultatilor de conduita se realizeaza prin atentia acordata presei si comunicarii cu aceasta”, o cale ce influenteaza decisiv capacitatea de evitare a unei situatii de criza.
Managementul comunicarii pe care il asiguram in situatiile de criza este unul novator, reliefat de tehnologiile moderne folosite.
In aceasta situatie, de exemplu, cea mai elocventa etapa de criza este debutul, “Pixelul albastru” din campania electorala pentru alegerile prezidentiale din anul 2009, unei situatii inedite din contextul politicii romanesti. Ne este greu sa evaluam greselile efectuate de echipa candidatului Traian Basescu dar rezultatele aparute imediat au dovedit o stangacie epica. Practic, cuvintele fostului presedinte ajungeau sa se regaseasa in fraze incoerente, balbaite si lipsite de credibilitate. Chiar daca in final obiectivul a fost atins, acest lucru s-a petrecut intr-un mod fortuit, favorizat de greselile contracandidatului de atunci.
Iti doresti pozitia de primar, deputat, senator sau altceva? Atunci inseamna ca ai nevoie de noi pentru a nu ajunge intr-o situatie jalnica, “la televizor”!
Crisis Management, Criza, Presa, Comunicare, Informatie, Charisma, Prezentare, Mass-Media, Web, Televiziune, Radio, Site, Promovare, Cataloage, Publicatie, Ergonomie, Empatie, Identitate, Eleganta, Publicitate
Succesul dumneavoastra este rasplata noastra!
Pentru orice ai nevoie folosete datele noastre de: CONTACT
Comments are closed.