Parerea ta conteaza, scrie-ne !
Noi servicii de la Aquacaras, receptionarea si plata electronica a facturilor
O facilitate asteptata de foarte mult timp a intrat in functiune de cateva zile
In dorinta de a facilita prestarea serviciilor sale si raspunzand solicitarilor venite din partea abonatilor sai, unicul distribuitor de apa potabila si colectare a celor uzate din judetul Caras Severin – SC Aquacaras SA, a adoptat incepand cu luna iulie a acestui an un sistem de plata a facturilor prin intermediul sistemelor bancare si receptionarea facturilor in fomat electronic pe email.
Abonatii din toate localitatile in care Aquacaras ofera servicii de apa potabila si canalizare pot opta ca factura sa le parvina lunar in format digital, prin posta electronica, iar achitarea acesteia se poate face online prin sistemele cunoscute:
- Prin debit-direct, pe baza unui acord incheiat cu banca – Numai pentru consumatorii casnici individuali, agentii economici si institutiile publice;
- In numerar la ghiseele bancilor BRD si Raiffeisen;
- La unitatile partenere “un-doi Centrul de plati”, PayPoint, Westaco si CEC;
- Plata online cu aplicatia “Pay Point” disponibila in Magazin Play si AppStore;
- Prin virament bancar in conturile Aquacaras: – Numai pentru Asociatii de Proprietari, agentii economici si institutii publice:
– RO89RNCB0100022409840001, Cont BCR
– RO03RZBR0000060006341714, Cont Raiffeisen
– RO24TREZ1815069XXX001453, Cont Trezoreria Statului.
Pentru activarea facturii electronice, doritorii sunt invitati sa descarce formularul de inrolare aflat la adresa AQUACARAS (Click aici…) iar dupa completare si semnare (stampilare daca este cazul) sa-l trimiteti la adresa sau sa-l depuneti la sediul punctelor de locru din: Resita, Caransebes, Anina, Baile Herculane, Bocsa, Moldova Noua, Oravita sau Otelu Rosu. Ulterior depunerii formularului va vor fi expediate facturile lunare imediat ce acestea se emit iar achitarea acestora sa se faca pe caile uzuale folosite ca si pana acum sau prin intermediul sistemelor de plati electronice mai sus precizate.
Vorbind despre noua facilitate, directorul general Gheorghe Filipescu ne-a declarat: “Credem ca acest sistem vine in intampinarea abonatilor nostri, se elimina intarzaierea cu care se distribuie instiintarile respective si chiar se elimina posibilitatea de pierdere a facturilor. Nu mai putin important, precizeaza directorul Aquacaras, este ca impreuna contribuim la protectia naturii scazand consumul de hartie. La Aquacaras, suntem consecventi misiunii pe care o are singura companie de distributie a apei potabile din judetul Caras Severin, continuand sa depunem eforturi pentru imbunatatirea permanenta a serviciilor si adresabilitatea acestora catre populatie”, a incheiat directorul Gheorghe Filipescu.
© Matei DONEA – 6 August 2021