Parerea ta conteaza, scrie-ne !
Ioan Popa perpetueaza minciuna cu aeroportul din Caransebes
Impotriva tuturor evidentelor si incercand sa-si salveze pielea proprie, primarul din Resita minte de ingheata apele
Imaginandu-si tot felul de fantasmagorii si cum aeroportul de pe dealul Golului e doar un vis umed, primarul Ioan Popa incearca sa perpetueze ideea unuia la Caransebes prin declaratii in favoarea initiativei, asta de dragul intereselor lui puse laolalta cu cele ale prietenului Felix Borcean, fix in preajma sarbatorilor de Craciun, o perioada in care daca nu suntem in Zanzibar, ar trebui macar sa fim mai cinstiti iar minciuna sa lipseasca dintre noi.
Ioan Popa, ii intinde primarului Felix Borcean o mana de ajutor “la ceas de restristre”, spunand ca in Caransebes poate exista “un aeroport de nisa”, adica unul care sa opereze avioane mici, private sau charter, cu care sa se faca turism sau deplasari in interes de afaceri dar care acum nu e nimic altceva decat “garajul” in care Romeo Dunca isi parchaza elicopterul!
Ei bine, minciuna primarului din Resita e ca aeroportul din Caransebes nu e nimic, nici de nisa si nici de altceva!
Minciuna a edilului din Resita, Ioan Popa, continua ideea de a avea un aeroport la Caransebes si care, fara indoia, ar fi benefic pentru economia judetului dar care tot din motive economice nu are cum sa fie pusa in practica. Financiar nimeni n-ar investi intr-un aeroport situat intr-o zona relativ mica ce cuprinde judetele Arad, Caras Severin si Timis in care exista deja doua aeroporturi internationale din care unul nu are zboruri tocmai datorita distantei foarte mici dintre ele, lucru subliniat recent de ministrul transporturilor Sorin Grindeanu.
Ceea ce candva era aeroportul din Caransebes, astazi nu mai este decat o banda acoperita cu dale deteriorate de beton pe care e foarte periculos sa aterizezi cu orice avion. Ceea ce a fost inainte aeroport nu mai este nimic iar acum se mai zboara de acolo doar cu avioanele unor pasionati, elicopterul SMURD si cel al lui Romeo Dunca, un om suficient de sarac sa nu-si permita sa-si tina “jucariile” intr-un garaj adevarat.
In timpurile noastre, nici-o companie aeriana din lume, nici macar mujahedinii din Afganistan, nu mai zboara “la vedere”, cam cum facea inainte Aurel Vlaicu sau Traian Vuia cand isi testau avioanele ce tin de istorie, decoland in timp ce se uitau in zare sa nu se ciocneasca cu vreo caruta sau vreo trasura.
Astazi, orice aeroport mai mic sau mai mare cu indispensabila pista asfaltata, are un sistem de radio ghidare, un sistem de balizaj si un sistem meteorologic local, lucruri pe care Gabriel Olariu spune ca a incercat sa le aduca la Caransebes dar e clar ca nimeni nu-ti da “de pomana” sisteme ce costa zeci de milioane de euro.
Cum arata astazi asa numitul “Aeroportul Banat” din Caransebes puteti vedea singuri in imagini si tot singuri puteti spune daca aveti curajul sa va urcati intr-un avion care sa opereze de aici!