Parerea ta conteaza, scrie-ne !

BOMBA, cele mai mari impozite la autoturisme sunt in Resita, “gugustiucii” platesc!
Rau e sa fi prost si sa votezi acelasi Ioan Popa
Cum nu exista prea multi bani pentru ca Ioan Popa sa-si definitiveze mosia de la Valiug si nici pentru finalizarea fantasmagoriilor primarului, aiurelile ce au transformat Resita intr-un balamuc, Nelu Taietelu isi taxeaza fara rusine concetatenii, “gugustiucii” fiind obligati sa plateasca cele mai mari impozite din tara pentru autoturismele pe care le detin, cu mult mai mult decat in Bucuresti, Iasi sau Cluj Napoca!
Asa numita presa carasana, platita din greu de Ioan Popa, nu sufla o vorba despre taxe, vorbeste doar despre trenuri, aeroporturi si investitii la Valiug!
In studiu s-au verificat capacitatile cilindrice cele mai uzuale in Romania si in afara de resedinta de judet din Caras Severin, ne-am oprit la 5 dintre cele mai bogate metropole din tara, chiar daca “trompetistii” primarului Ioan Popa vor incerca sa le spuna “gugustiucilor” ca nu e chiar asa, ca saracia a disparut cu mult timp in urma din Resita, in timp ce la Timisoara, Cluj Napoca, Iasi, Constanta si in Sectorul 1 al Bucurestiului e o saracie lucie, oameni de acolo fiind mult mai saraci decat bastinasii de pe malurile Barzavei.
Contrar datelor pe care Ioan Popa le ascunde sau le mistifica prin grija “papagalilor” prezenti in mediul virtual, unele dintre cele mai mici impozite se regasesc in cele mai mari municipii: Iasi si Cluj Napoca plus Sectorul 1 din Bucuresti, acesta din urma fiind recunoscut pentru cele mai mari venituri din tara.
Vorbind strict despre analiza, este de la sine inteles ca nu s-au verificat toate localitatile si capacitatile cilindrice, doar cele mai uzuale litraje iar in privinta primariilor este posibil sa mai existe cate un primar, doi de tipul lui Ioan Popa prin tara, Nelu Taietelu fiind pentru noi doar o nedorita soarta.
Deosebit de interesant e ca diferente importante se inregistreaza la capacitatile cilindrice mici, adica motoarele economice ce sunt majoritar fabricate chiar in Romania, Dacia si si Ford, “amaratii” posesori de masini cu capacitati de sub 1.4 litri fiind taxati la Resita cu peste 60 de procente mai mult decat cei ce au autoturisme similare in Bucuresti, Iasi sau Cluj Napoca.
Nici “bogatasii” din Resita nu sunt iertati de primarul Nelu Taietelu, posesorii autoturismelor cu motoare de peste 3 litri trebuind sa plateasca cu aproximativ 75% mai mult decat plateste un “miliardar” din Bucuresti, practic dublu!
Resita | Timisoara | Constanta | Bucuresti – Sector 1, Iasi, Cluj Napoca |
999 cmc = 74 lei | 999 cmc = 54 lei | 999 cmc = 65 lei | 999 cmc = 45 lei |
1.399 cmc = 104 lei | 1.399 cmc = 76 lei | 1.399 cmc = 91 lei | 1.399 cmc = 63 lei |
1.499 cmc = 118 lei | 1.499 cmc = 86 lei | 1.499 cmc = 104 lei | 1.499 cmc = 72 lei |
1.999 cmc = 319 lei | 1.999 cmc = 243 lei | 1.999 cmc = 260 lei | 1.999 cmc = 250 lei |
2.199 cmc = 1.427 lei | 2.199 cmc = 1.069 lei | 2.199 cmc = 1.078 lei | 2.199 cmc = 1.067 lei |
2.999 cmc = 3.875 lei | 2.999 cmc = 2.916 lei | 2.999 cmc = 2.925 lei | 2.999 cmc = 2.925 lei |
In Romania nu exista o diferentiere intre motoarele cu ardere interna si cele Diesel si nu se acorda alte reduceri pentru nimeni, cu exceptia autoturismelor detinute de persoanele cu dizabilitati sau de unele organizatii.
Important de retinut este ca toate aceste taxe sunt valorile anuale de impozitare ale autoturismelor iar acestea nu privesc unitatile “hybrid” sau electrive, plata integrala a impozitlui pana la finele lunii martie aduce o bonificatie de 10 procente.
Intr-adevar, pana la urma concluzia este simpla, sa votezi din nou acelasi om trebuie sa fi ori idiot ori “gugustiuc”, ceea ce nu e nicio diferenta in cazul sustinatorilor lui Ioan Popa.