Parerea ta conteaza, scrie-ne !
Deputatul Rujan Dumitru considera un succes digitalizarea serviciilor publice MAI
Hub-ul de servicii al Ministerului Afacerilor Interne este o reusita
Digitalizarea serviciilor pe care le asigura statul, mai ales cele venite din partea MAI prin intermediul Hub-ului de care ministerul dispune, sunt considerate ca un succes remarcabil de deputatul Rujan Dumitru din callitate sa de parlamentar si secretar al comisiei pentru aparare, ordine publica si siguranta nationala, hub-ul fiind utilizat de aproape 5 milioane de ori, 370.000 de utilizatori.
“Legislatia adoptata in timp de parlament, ne-a precizat deputatul PNL din Caras Severin, in special cea dezbatuta si trimisa la promulgare in acest mandat parlamentar, reprezinta o veritabila rampa de lansare pentru modernizarea serviciilorde care cetateanul are nevoie”.
Asa cum se cunoaste, deputatul PNL Rujan Dumitru s-a referit la inceperea activitatii prin intermediul portalului de servicii al Ministerului Afacerilor Interne.
“In primul an de la operationalizare (2023 – N.R.), portalul MAI a fost accesat de aproape 5 milioane de ori, numarul utilizatorilor apropiindu-se de 370.000, lucru care aduce o importanta economie de timp si de bani pentrucetateanul care are nevoie, de exemplu, de eliberarea unui pasaport, cazierul judiciar si altele”, a incheiat parlamentarul liberal.
Deosebit de relevant este faptul ca solutia tehnica adoptata este una originala,concputa si implementata de specialistii in IT ai ministerului, cu sprijinul punctual al Ministerului Cercetarii, Inovarii si Digitalizarii.
Actualmente se continua dezvoltarea sistemelor informatice in vederea extinderii paletei de servicii pe care MAI o poate oferi online.