Parerea ta conteaza, scrie-ne !
Radio Erevan, alaturi de PSD-istul Sorin Grindeanu
O "victorie" penibila, povesti de adormit copii spuse de Express de Banat
De la o vreme incoace am senzatia ca toti traim intr-o alta lume, undeva prin Erevan alaturi de Sorin Grindeanu, zis si “Ordonanta 13”, palavragiul ministru de la transporturi ce ne spune prin glasul cel mai de soi al presei online PSD din Caras Severin, Express de Banat, cum a dat el ordinul de incepere a lucrarilor de modernizarea la linia CFR Caransebes – Timisoara – Arad.
Acum, stand stramb si judecand drept, dupa cum isi incepe Express de Banat articolele, poti sa juri ca maine – poimaine o sa zburam pe calea ferata mai ceva ca in filmele stiintifico-fantastice, o reflectare in realitate a grijii parintesti de care da dovada Sorin Grindeanu, actualul Ministru al Transporturilor, pentru idiotii care stau sa-l mai asculte cand elucubreaza.
Cosmica realizare, anuntata ieri de presa carasana de partid si de stat, va conduce la cresterea inexorabila a vitezelor de circulatie cu trenul pe respectivul tronson de cale ferata si ar fi culmea sa nu ne bucuram de o atare realizare, doar ca atunci cand vine vorba despre Sorin Grindeanu se complica lucrurile.
Originar din Caransebes si intrat deja in istorie, o data cu “Ordonanta 13” ce incerca sa-i salveze fundul lui Liviu Dragnea, Sorin Grindeanu promite orice, numai si numai sa-si atinga scopurile. Ultima promisiune e inceperea lucrarilor de modernizare a liniei CFR dintre Arad si Caransebes, via Timisoara, dar din toata aceasta realizare lipseste elementul esential din care am vedea ca nu e nimic la mijloc, cum n-a reusit sa pastreze o echipa castigatoare in Caransebes sau asa cum n-a fost nici cu trenurile pe care nu le mai cumparam de la polonezi dupa ce “coana justitia” a anulat licitatia.
In afara de faptul ca toata lucrarea costa vreo 10 miliarde de lei, stiti insa care e partea proasta?
Partea proasta e ca lucrarile la primii 54 de kilometri, din cei aproape 200 cat are traseul de la un capat la altul, e ca lucrarile incep de la capatul celalalt, adica de la Arad spre Timisoara si dureaza 3 ani fara regulamentarele intarzaieri!
Carevasazica, daca primul sfert din lucrare il faci in 3 ani, e clar ca finalizarea traseului o sa se intample macar peste vreo 10 ani de acum incolo. Numai bine ca pana atunci ori vin rusii cu Vladimir Putin al lor la noi, ori n-o sa ma circulam noi cu trenul de la atata bunastare cata va aduce PSD-ul pe capul nostru.
Epic, o realizare ce sigur o sa intre in cartile de istorie cu prosti!
Cam asa castiga PSD in ochii fraierilor, le spun povesti de adormit copii pe care le leaga frumos cu funda roz, fix ca la Radio Erevan unde cineva a castigat o masina care in realitate era o bicicleta pe care n-a luat-o, a dat-o!