Parerea ta conteaza, scrie-ne !

Alegerile locale, un bun prilej ca Ioan Popa sa suga-n Zanzibar
Resita se afla intr-un dezastru financiar si unul urban
Alegerile locale ce vor avea loc si in Resita in 9 iunie sunt ocazia perfecta de a scoate municipiul dintr-un faliment vizibil cu ochiul liber chiar si de “gugustiuci”, un faliment pe care actualul primar il ascunde, Ioan Popa nu vorbeste despre banii pe care i-a aruncat “la prieteni”, sunt zeci de studii platite cu milioane de euro dar ramase in seifuri, ascunse.
Iar pentru ca tot sunt alegeri am decis sa strabat Resita alaturi de candidatul Ionut Popovici, cel care poate sa redreseze municipiul si sa amelioreze situatia dezastruasa spre care o conduce actualul edil, o alternativa rationala la povestile si spectacolul pe care il face Ioan Popa prin presa si pe retelele de socializare.
Primul lucru care atrage atentia asupra dezastrului financiar in care e Resita sunt “certificatele verzi”, lansate cu mare zarva de Ioan Popa pentru a obtine bani de la investitori s-a dovedit un fiasco. La vreo 3 luni de cand sunt pe piata n-a investit nici dracu’ bani in povestile primarului, tot ce s-a obtinut nu cred ca acopera nici macar costurile emisiunii de obligatiuni!
“Trenul SF”, un proiect despre care toat lumea a spus ca este o fantezie s-a dovedit ca este o fantezie. Cumva s-a reusit integrarea unei finantari pentru trnuri pe hidrogen in programul PNRR dar cum nimeni in lume nu produce asa ceva pentru utilizare comerciala, nu s-a prezebtat nimeni cu o oferta. A existat o singura propunere dar cum trenul francezilor de la Alstom era mai mult experimental n-a fost acceptat si oricum nu urma sa circule intre Resita si Timisoara.
Banii i-a luat cineva care “si-a tras” o vila pe undeva, intr-o tara calda iar primaria si Consiliul Judetean au platit cate un milion de euro fiecare.
Fantana cinetica din mijlocul Resitei a fost predata pentru restaurare la cei de la Termoconstruct, aia au luat-o, au demolat-o si au lasat-o balta aproape 3 ani, primaria preluand restaurarea in regie proprie. Cu alte cuvinte, o opera de arta a maestrului Constantin Lucaci se restaureaza cu oameni de la gospodaria proprie ce n-au nimic in comun cu constructiile monumentale si nici autorizatiile necesare.
Un ultim subiect de astazi e cosmarul numit “Tramvai”, o himera pe care n-o va folosi nimeni din moment ce statiile de transport in comun sunt complet goale, autobuzele nu au la bord mai mult de 5-6 calatori.
Pe parcursul timpului, o data ce Ioan Popa a inteles ca a zbarcit-o, primarul a incercat sa explice lucrurile, ferindu-se ca dracu’ de tamaie sa-si recunoasca gresala, asa ca intr-un anumit sens a zis: “Poate nu este cea mai buna solutie dar repararea drumurilor nu aveam cum sa o facem altfel” (gata citatul citit printre randuri).
Ei nu mai spune, primare. Pai care drumuri repari, vreo 6-7 kilometri cat se intinde traseul din Republicii – Govandari si pana in Muncitoresc? In cei opt ani cat i-ai chinuit pe resiteni, n-ai aflat ca sunt peste 300 de kilometri de strazi, stradute si alei in zona, pe alea cu ce le repari, cum faci canalizarea si restul care sunt jalea de pe lume?
Halal sa-ti fie, Ioan Popa, sper ca oamenii sa deschida ochii, mai ales dupa inregistrarea video efectuata cu Ionut Popovici!
Zeci de milioane de euro aruncate aiurea pana acum de Ioan Popa in timp ce strazile municipiului sunt distruse aproape in totalitate, cred ca drumurile din Ucraina sunt mai bune decat cele de pe malurile Barzavei, iar in Resita n-a fost razboi!