POLITICIENII ROMANI
Constitutia garanteaza libertatea exprimarii

Oculta internationala si statul paralel actioneaza numai la noi, in rest e liniste

Sunt romanii idioti sau unde sunt conspiratiile de alta data?

De saptamana trecuta sunt teribil de stresat, asta din momentul cand a rasuflat prin lume un zvon cum ca Airbus, aia care construiesc majoritatea avioanelor “low-cost” cu care zboara romanii prin Europa, va opri fabricatia avionului A380 iar astazi i-a pus dracu’ pe cei din compania europeana sa confirme barfa ce circula prin lume, spunand ca ultimul aparat construit va fi livrat in anul 2021.

Sunt sigur, acum banuiti ca am innebunit daca oprirea fabricatiei unui avion care nu are nicio legatura cu mine nu ma lasa sa dorm si s-ar putea sa aveti dreptate, daca nu am eu dreptate 😉 .

Pai cum sa dorm bine, cum sa dorm bine atunci cand la mine in Romania oculta internationala ori George Soros este vinovat pentru tot ce e rau pe lume? Deci, multinationala europeana Airbus a construit cel mai special avion de pasageri din lume, cel mai mare si cel mai la superlativ din toate punctele de vedere iar iluminatii si masonii nu-si baga coada in distrugerea lui.

De ce?

Noi am avut un autoturism ARO prapadit, eu unul ii spun “tractor” pentru membri de partid (PCR-istii de alta data), am avut otelarii, mine, petrol, gaze, tractoare, camioane si telefoane. Pe toate le-a luat dracu’ sau le-au cumparat strainii pentru a ne lasa in urma conspiratii cu vaccinuri sau alte nebunii care ne otravesc.

Mai, de Airbus-ul asta de ce nu s-au ocupat masonii, asa cum fac la noi, si au lasat economia de piata sa-l distruga?

Putina istorie despre Airbus A380… Se spune ca “superjumbo”-ul european cu doua punti de pasageri si un numar de 544 de locuri in configuratie standard, a fost creat ca arma mortala la adresa celuilalt urias al aerului si aici ma refer la Boeing 747 (ala cu “cocoasa”) ce avea numai o punte si jumatate pentru calatori.

Airbus A380-800 si Boeing 747-800 de la Lufthansa
Airbus A380-800 si Boeing 747-800 de la Lufthansa

Airbus A380 a efectuat primul zbor in anul 2005, poate va amintiti seriile de transmisiuni “live” chiar si de la televiziunile noastre ce prezentau primul zbor al celui mai mare avion de pasageri construit vreodata in lume.

Ei bine, acest avion isi inceteaza scurta viata in care a fost fabricat, 15 ani nu e prea mult, dar ramane cu satisfactia ca a aruncat la gunoi celalalt “Jumbo”, Boeing 747, care a stralucit vreme de vreo 4 – 5 decenii dar care acum nu se mai construieste iar cand Airbus-ul A380 aparea primul se afla deja pe marginea prapastiei din aceleasi motive care l-au condamnat si pe A380, costul combustibililor si dimensiunea prea mare pentru a fi operat in aeroporturi regionale.

Airbus A380 , la inceput, a plecat pe o filosofie economica dictata de centralizarea rutelor aeriene intercontinentale. Ideea de baza era ca acest avion sa opereze doar pe cateva zeci de aeroporturi din intreaga lume, calatorii din zonele adiacente sunt preluati de avioane regionale si transportate la marile aeroporturi (Hub) unde se urca intr-un A380 care zboara pana la un alt aeroport mare si de unde sunt preluati de un alt avion regional care ii debarca la NanJing (sa zicem).

Practic, daca esti (si suntem) din Lugoj si vrei musai sa ajungi la NanJing trebuie sa te urci intr-un avion la Timisoara iar acesta te duce pana la Frankfurt ori Munchen in Germania, aici te urci in A380 care te debarca la Shenzen de unde te imbarci intr-o “locala” (ca nu-i putem spune altfel) si apoi ajungi la Nanjing in China unde vroiai sa faci tu nu stiu ce.

Pricepeti? Daca esti dintr-o tara “mai mica”, un oras mai departat, daca vrei sa calatoresti cu una dintre comapniile ce opereaza A380 sau e musai sa mergi intr-un anume loc atunci trebuie sa urmezi traseul mai sus explicat dar care a condus la “moartea prematura”, zic eu, a acestui avion. Iar acest lucru este valabil pentru toti cei din Romania dar si polonezi, sarbi, sloveni, slovaci, cehi, greci, unguri, bulgari sau italieni, e drept ca cei din urma au posibilitatea sa mai mearga si la Paris sau la Zurich.

Asa s-a dus dracului avionul, nu a intrat in ecuatie oculta internationala, masonii si nici Liviu Dragnea. Pur si simplu oamenilor le-a fost dificil sa calatoreasca 10, 15 sau 20 de ore si sa mai schimbe si trei – patru avioane plus nu stiu cate perechi de chiloti (pardon).

In cifre exista 14 operatori ai avionului Airbus A380 printre care un leassor si toti se gandesc cum sa scape mai repede de el sau cu mai mici pierderi financiare. Pe parcurs au fost contractate 313 avioane de acest tip dar vor fi livrate doar 234 de bucati pentru ca unii au reusit sa renunte la timp, altii nu si acum trebuie sa inghita galusca fierbinte.

Bineinteles, cei care le au in exploatare le vor folosi inca 20-25 de ani de acum inainte, in anul 2021 inceteaza doar fabricatia aparatului si daca ar fi sa vorbim despre aparat trebuie spus ca la bord se calatoreste in conditii deosebit de bune indiferent de clasa. Aparatele au categorii economic, business si premium, ultima categorie fiind chiar una extraordinara in cazul companiilor aeriene din zona orientului mijlociu.

In cazul clasei “Economic”, tarifele nu depasesc cu mult media pentru calatoriile aeriene efectuate cu alte aparate de zbor dar ajung la preturi substantial mai mari in cazul claselor premium. De exemplu, in cazul liniilor aeriene Etihad, o calatorie de lux pe ruta Abu Dhabi – Emiratele Arabe Unite si pana la Mumbai – India (distanta de zbor 2.000 km.) costa “doar” 3.000 de dolari.

Putem spune ca pentru suma platita se primeste o mini-vacanta in care esti insotit de un majordom personal ce te preia din salonul premium al aeroportului, te insoteste in avion, iti serveste masa si sampania Dom Perignon ori o alta pe care ai comandat-o anterior, iti pregateste patul in “dormitor”, cabina de dus si iti tine companie pe timpul calatoriei. La sosire te insoteste pana la usa avionului si iti spune ca asteapta cu nerabdare urmatoarea intalnire.

Sa nu uit, compania aeriana te preia de la hotel cu un autoturism de lux cu sofer iar un minivan te insoteste pentru transportul bagajelor iar odata sosit in salonul aeroportului te intampina majordomul personal pe care il alegi anterior din personalul feminin sau masculin prezentat de Etihad.

Revenind la problema noastra, oculta internationala, e clar ca exista multe probleme ce nasc suspiciuni in ceea ce priveste medicamentele, alimentele, vaccinurile ori alte lucruri pe care unii nu le inteleg. Sa stiti ca a manca ceva nu inseamna ca intelegi tot timpul ce ai in fata ta, dar acum ne ocupam de avioane si ma minunez de ce n-au aparut masonii.

Poate apar romanii sa vorbeasca despre conspiratii 😀 .

Credinta populara spune ca tot romanul e buricul lumii iar atunci am o intrebare la care sper sa rumegati in acest week-end pe care-l avem in fata si sa-mi spuneti daca sunt romanii idioti ori trebuie sa regretam trecuul, unde sunt conspiratiile de alta data din moment ce astea contemporane ne lovesc numai pe noi?

La fel ca avionul supersonic franco-britanic Concorde, putem spune si despre Airbus A380 ca “fuse, fuse si se duse”.

© Matei DONEA – 15 Februarie 2019

You might also like
Leave A Reply

Your email address will not be published.

4 Comments
  1. Pamfil Binder says

    Prapaditul de ARO
    – In 1983 a castigat Raliul Faraonilor
    – ARO a luat startul la raliul Paris-Dakar in 1984
    Echipajele ARO erau toate ale Uzinei Campulung
    ARO este un nume care acum a disparut din lumea auto. Insa candva a fost numele pe care il purta cea mai performanta masina de teren produsa in Romania si una din cele mai bune autoturisme dedicate mersului in teren accidentat la nivel mondial. De fapt, strainii plasau ARO pe locul secund dupa Range Rover. Ceea ce nu este deloc rau…
    A fost cumparat pentru a fi inchis, desfiintat si dat uitarii. Nu mai e un pericol de competitie …

    1. Matei DONEA says

      Cauta istoria masinilor Skoda sau Lada, pt a vorbi numai despre cele din “lagarul” comunist, sa le vezi istoria si succesele international de zeci de ori mai mari ca ale ARO-ului.

      Aratati-mi unde scrie ca ARO era pe locul 2 si ce drak de clasament e ala, pe ce criterii, la poluare?

      In privinta concurentei… Ce concurenta facea ARO cu nici 40.000 de bucati construite pe an? Stiti cat produce Toyota, Volkswagen Rover etc? 😀 😀 😀

      Mergi sa-ti inghiti medicamentele

    2. Matei DONEA says

      Urmatoarele mesaje nu se mai aproba. Imi pierd timpul dialogand cu cine nu trebuie

  2. Pamfil Binder says

    “Fericiti cei saraci cu duhul” sau cei saraci in informatii sau clarviziune. “Statul paralel” e mai putin vizibil in occident fiindca aici au actionat mai demult si deja au controlul. Nu mai e paralel!!!
    Se mai bat pe os din cand in cand. Atat.(ex: Sarkozy, Blair, etc)
    Insa fregvent ne bat pe noi la cap fara sa-si faca probleme ca oricine vede cat sunt de ipocriti.
    De fapt tinerii nostri frumosi si destepti nu vad. Nu pot? Nu vreau?
    Mai mult chiar, pun si umarul(sau sa spun # -ul) la distrugerea a ce a mai ramas romanesc si legal in Romanica(vorba lui Portocala) Habar n-au ce e capitalismul!
    Sigur ca nu au reactionat cand Macovei si Pruna au transformat justitia in injustitie cu legi foarte clare. Dar astea aveau interesul lor, foarte bine platit.
    Frumosii nostri tineri ce interes au. Daca sunt platiti imi este greu sa cred ca sunt platiti destul de bine.
    Stim ca la romani patriotismul a atins un prag jenant de jos. Totusi cat ar trebui sa fie pretul minim pentru ca acesti superbi tineri sa-si f–a pe ma-sa si pe ei insasi?
    Desteapta-te romane!

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

RO: Folosim "cookie" pentru ca Uniunea Europeana isi manifesta prostia prin orice mijloace. Oricum, noi credem in libertatea internetului, utilizarea sa responsabila si din acest motiv nu simtim nevoia sa enervam inutil oamenii. Pentru viitor, la urmatoarele alegeri Euro-Parlamentare, va recomandam sa ganditi mult mai mult cu propriul vostru cap. Utilizam cookie-uri pentru a fi siguri ca va oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă continuați să utilizați acest site vom presupune că sunteți mulțumit de acesta situatie.
Pentru mai multe informatii va invitam in pagina "Privacy Policy"...
EN: We use "cookies" because the European Union expresses stupidity by any of means. However, we believe in the freedom of the Internet, use his with responsibility and don't feel the need to disturb people unnecessarily. For the future, to the next European Parliamentary Elections, we should think much more with our own head. We use cookies to ENSURE That we Provide the best experience on our website. If you continue to use our site you will must to accept this situation.
For more information, please visit the "Privacy Policy" page ...

Close