Parerea ta conteaza, scrie-ne !
Evolutie favorabila pentru Aquacaras, planuri de extindere si angajari de personal
Obiectivele Societatii Comerciale Aquacaras SA
Cu un management performant, asigurat in ultimii aproape doi ani de Directorul General Gheorghe Filipescu, Aquacaras a realizat profit si se angajaza ca in etapa imediat urmatoare sa-si extinda aria serviciilor inclusiv prin lucrari de deszapezire, pe langa proiectele de distributie a apei potabile realizate cu fonduri europene.
Dezvoltarea acestor arii de activitate vor necesita, bineinteles, o crestere a numarului de angajati, actiune care a si fost demarata prin decizia emisa de Gheorghe Filipescu la mijlocul acestei luni. Angajarile pe care le-a avut in vedere SC AQUACARAS SA pentru aceasta perioada au vizat operatori la punctele de epurare, statiile din Otelu Rosu, Moldova Noua, Oravita si Baile Herculane. Strungari, electricieni, economisti si altele in centrele din Resita si Caransebes.
“Misiunea noastra, consta in extinderea ariei de deservire si in asigurarea unor servicii de calitate”, a spus directorul general al Aquacaras, Gheorghe Filipescu.
Daca in urma cu destul de putin timp exista o situatie economica grea, o putem numi chiar periculoasa pentru SC Aquacaras SA – unicul distribuitor de apa potabila si epurator a celor uzate din judetul Caras Severin, venirea directorului Gheorghe Filipescu la conducerea societatii a redresat compania si incet-incet a repus-o pe linia de plutire, actualmente existand planuri ambitioase si pentru o evolutie calitativa a serviciilor consacrate.
- Modernizarea infrastructurii ( retele de apa potabila si canalizare, statii de tratare si de epurare a apei) prin investitii din surse proprii si atrase, pentru cresterea eficientei activitatii si asigurarea protectiei mediului:
⦁ Inlocuire conductelor de azbociment cu conducte PEID;
⦁ Inlocuire agent dezinfectant Clor cu Dioxid de clor si Hipoclorit de Sodiu;
⦁ Inlocuire agent de coagulare Sulfat de Aluminiu cu Policloruri de Aluminiu;
⦁ Gestonarea namolului din Statiile de Epurare si Statiile deTratare a Apei;
⦁ Conceperea si implementarea Strategiei de Management a Activelor. - Dezvoltarea unui sistem eficent de comunicare cu clientul care sa asigure circulatia rapida a informatiei.
- Dezvoltarea de programe de instruire continua a personalului.
- Utilizarea eficienta a apei potabile la consumatorii casnici prin initierea de programe de educare/constientizare.
- Reducerea consumului de energie, resurse, materii prime, materiale in vederea minimizarii pierderilor.
- Mentinerea si imbunatatirea continua a sistemului de management integrat calitate, mediu, sanatate si securitate in munca si obtinerea acreditarii Laboratoarelor de apa potabila si apa uzata.
- Conceperea si implementarea unei noi Strategii de operare si mentenanta care sa conduca la scaderea costurilor cu reparatiile si a costurilor de capital pentru investitii prin:
⦁ Planificarea fizica si financiara a mentenantei;
⦁ Reducerea pierderilor de apa prin metode active (achizitionarea si punerea in exploatare de tehnologii de ultima generatie, montarea de debitmetre si senzori de presiune in retea, intocmirea periodica a balantei apei, etc). - Imbunatatirea continua a calitatii serviciilor prin planificarea si furnizarea unor servicii care anticipeaza nevoile si asteptarile clientilor, la un cost rezonabil.
Toate aceste obiective strategice ale companiei tin, dupa cum si este normal, de un climat economic favorabil investitiilor, aprobarea Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR) putand conduce la o accelerare a proiectelor si concretizarea acestora intr-o calitate substantial crescuta a serviciilor catre populatie.