Parerea ta conteaza, scrie-ne !

Tramvaiul din Resita, unde dracu’ e tramvaiul?
Blestemul de la Jilava, o fi lasat trenuletele balta si o fi fugit din tara?
Primarul Ioan Popa si presa pe care acesta o sponsorizeaza din banii “gugustiucilor”, pe diverse canale mai mult sau mai putin ortodoxe, zicea ca tramvaiul construit de Durmazlar Makina pentru Resita o sa ajunga ba la Timisoara, ba pe malurile Barzavei, undeva prin luna noiembrie a anului trecut.
Pana la urma n-a ajuns nicaieri niciun tramvai, nici macar in decembrie, dar asa se intampla cand il asculti pe acest primar!
Sigur, suntem doar la inceputul lunii ianuarie si o intarzaiere de cateva luni n-ar fi o problema reala dar totusi, nimeni nu stie cand o sa ajunga primul tramvai aici iar acest lucru nu e decat un motiv de suspiciune pentru intregul proiect. Daca tinem cont ca PORR, executantul infrastructurii rutiere, a ales sa-si ia liber aproape o luna si sa lase balta orasul, nu ne face decat sa ne ingrijoram pentru soarta “gugustiucilor” ce traiesc in Resita, chiar a noastra din moment ce ajungem destul de frecvent prin zona.
Unii “pitpalaci” din presa platita de primar ziceau chiar ca primul tramvai va circula prin Resita fix in aceasta luna. N-o sa circule si nu doar pentru ca n-a sosit aici ci pentru simplul fapt ca n-ar avea unde sa circule, din fosta cale de fier a tramvaiului nu cred sa mai existe nici macar o suta de metri intregi dar avem kilometri si kilometri de balamuc.
Dragilor din presa, pe noi oamenii normali nu ne intereseaza cum lucreaza PORR la tramvaiul primarului. Mai mult ne afecteaza faptul ca parcurgi doi kilometri in jumatate de ora sau chiar mai mult, ne afecteaza balamucul din Resita pe care din cine stie ce motive il prelungesc constructorii cu inca o luna si acest “amanunt” nu este totul.
Primul tramvai facut de turci trebuia sa ajunga in Romania spre sfarsitul anului trecut, la Timisoara sau la Resita, dar n-a ajuns. Se spune ca e in omologare in Polonia dar in acest moment, si pe buna dreptate, cam tot ce spune Ioan Popa e inghitit cu o doza buna de suspiciune. Presa si primarul zic ca polonezii sunt entuziasmati de tramvai numai ca acesta n-o sa circule niciodata cu opinile unor parerologi. Sa poata fi pus pe roate trebuie sa dispuna de un munte de documente valabile, nu de “parerile” unora sau altora.
Conform procedurii specifice PS 3000-03 a celor de la Autoritatea Feroviara Romana (AFeR), organism tehnic din Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, orice sistem de transport trebuie sa fie omologat iar din dosarul cu acte n-a fost depus nimic, nici macar avizul beneficiarului.
E drept, aprobarea primariei este o simpla formalitate, Ioan Popa o sa certifice orice numai si numai sa scape basma curata, belelele sa le traga altii.
Livrate intr-un curcubeu de culori, daca vor fi livrate, poti sa juri ca la Resita a ajuns parada “LGBT”, tramvaiele turcesti fiind o dovada a amatorismului ce domneste pe malurile Barzavei, nici macar consilierii primarului n-au avut curaj sa-i atraga atentia la aspectul unui proiect care altfel costa o caruta de bani.