POLITICIENII ROMANI
Constitutia garanteaza libertatea exprimarii

Podul de beton din Otelu Rosu incepe sa se degradeze rapid!

Urmeaza un sezon plois si la vara s-ar putea sa avem probleme, daca nu se intervine

Podurile sunt edificii importante pentru comunitatile locale iar afectarea unuia va crea destula suferinta pentru o serie intreaga de oameni, asa cum pare ca se va petrece in Otelu Rosu cu “puntea” de beton construita la inceputul anilor 1960 peste raul Bistra si care va ajunge sa aiba probleme dupa ce structura de rezistenta a inceput sa sufere din cauza traficului greu, existand o deplasare a tablierului.

Inca un deputat cinstit

Poate si din nepasarea consilierilor, a administratiei locale etc.

Pana in acest moment n-am reusit sa aflam opinia edilului din Otelu Rosu, tot mai greu de gasit in ultima vreme. In privinta consilierilor locali e chiar mai greu sa vorbeasca cineva cu ei. Unii sunt ocupati cu copii din Africa, pe altii ii intereseaza mai mult daca am angajat un sofer la redactie si altii sunt ocupati ori cu cainii comunitari, ori cu bagatul betelor in rotile bugetului local.

In afara trecerii timpului, cauzele ce afecteaza “podul de beton” (cum este cunoscut pe plan local) din apropierea primariei este destul de simplu si nu poate sa fie decat trecerea peste pod a unor vechicule de mare capacitate, camioane “TIR” si cisternele ce livreaza oxigen lichid de la instalatia firmei Linde.

“Semintele” acestui potential dezastru, intr-un oras condus de un primar muncitor, s-au ivit cu destul de mult timp in urma, 4-5 ani, dupa ce primaria a preluat in contul unei datorii a celor de la Ductil Steel (Mechel) o platforma betonate situata in zona, intr-o prima faza se intentiona crearea unui parc industrial cu infrastructura necesara unor investitii, platforma care din pacate a ramas doar o simpla parcare pentru tot felul de utilaje grele.

N-a fost sa fie, zona devenind o un factor de degradare ce afecteaza drumurile si podul peste raul Bistra iar solutia nu e sa arunci cateva galeti de asfalt in gauri!

O situatie similara a existat si in trecut, pe vremea cand combinatul Mechel functiona la capacitate maxima, dar fostul primar Iancu Simion-Simi instituise o taxa de trecere la care s-a renuntat din mai multe motive si cred ca o solutie similara poate fi adoptata de actuala conducere a orasului. O solutie “de avarie” care chiar daca n-ar aduna banii necesari reparatiilor, poate conduce la limitarea traficului greu.

© Matei DONEA – 27 Februarie 2023

You might also like
Leave A Reply

Your email address will not be published.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

RO: Folosim "cookie" pentru ca Uniunea Europeana isi manifesta prostia prin orice mijloace. Oricum, noi credem in libertatea internetului, utilizarea sa responsabila si din acest motiv nu simtim nevoia sa enervam inutil oamenii. Pentru viitor, la urmatoarele alegeri Euro-Parlamentare, va recomandam sa ganditi mult mai mult cu propriul vostru cap. Utilizam cookie-uri pentru a fi siguri ca va oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Dacă continuați să utilizați acest site vom presupune că sunteți mulțumit de acesta situatie.
Pentru mai multe informatii va invitam in pagina "Privacy Policy"...
EN: We use "cookies" because the European Union expresses stupidity by any of means. However, we believe in the freedom of the Internet, use his with responsibility and don't feel the need to disturb people unnecessarily. For the future, to the next European Parliamentary Elections, we should think much more with our own head. We use cookies to ENSURE That we Provide the best experience on our website. If you continue to use our site you will must to accept this situation.
For more information, please visit the "Privacy Policy" page ...

Close